radyo
kayıt

itiraf

  1. 1
    bacağımda tümör var ancuklar. ya ameliyat ya ilaç.
    #56073 kafka | 18/03/2013 14:44
     
  2. 2
    tıbbi marihuana için abd hükümetine başvur kanka. en azından huzur içinde yaşarsın. dipnot: geçmiş olsun kanka.git ameliyat ol tüm örlerini aldır.kalmasın hiç.
     
  3. 3
    kanka bıçak değdirmek istemiyorum ilk öncelik ilaç olacak. eyvallah gardaş .d
    #56077 kafka | 18/03/2013 14:48
     
  4. 4
    geçmiş olsun.
    #56079 vakvakiye | 18/03/2013 14:59
     
  5. 5
    geçmiş olsun kanka sana :(
    #56080 yunowimnogood | 18/03/2013 15:02
     
  6. 6
    kankaaamm :((( geçmiş olsun.
    #56082 charizard | 18/03/2013 15:08
     
  7. 7
    eyvallah kankalarım.
    #56100 kafka | 18/03/2013 16:33
     
  8. 8
    hassiktir la geçmiş olsun zamqim.
    #56102 macklemore | 18/03/2013 16:35
     
  9. 9
    eyvallah kankam kötü bişi yok iyi huylu bişimiş de sonuçta bir problem .s ama kafa ağrıtıyor işte
    #56122 kafka | 18/03/2013 16:48
     
  10. 10
    @9 düşünme kanka hastalığı unutursan o da seni unutur.
    #56132 macklemore | 18/03/2013 16:56
     
  11. 11
    buraya yazın: (bkz: kutup itiraf)
    #97413 ufukuzaklardaymis | 08/05/2013 00:00
     
  12. 12
    hayır buraya yazın
    #97414 charizard | 08/05/2013 00:01
     
  13. 13
    @12 lan?!
    #97419 ufukuzaklardaymis | 08/05/2013 00:02
     
  14. 14
    kendimizle ilgili değil ama. diğer yazarlarla ilgili olcak. ilk itiraf benden teenage mutant nigga turtles nickli şahıs aslında beyaz tenli ve 160 boylarında sarı saçlara sahip bir erkektir.etrafta nigga diyerek dolaşması takıntılarından dolayı.
    #292921 botanikçivejetaryen | 04/09/2014 14:39
     
  15. 15
    @14 klişelere bile o kadar geç varıyorsun ki, ciddi manada beyni çalıştıracak bir diyete başlasan süper olacak. çekidaaavt kımon yobro lanet nigga kapak of the day yobro lanet pinkinoz vaytiboyz kımoooooon hala bıkmadılar nigga aslında ufak bir beyaz demekten heh, beyazlar.
     
  16. 16
    @14 vaktiyle niggalar gangbang mi yapmış?
    #292924 hardplayer | 04/09/2014 14:42
     
  17. 17
    @16 canın mı çekti? çekidaaavt nigga kapak of the day 2 yobro lanet
     
  18. 18
    @15 kanka okudum anlamaıdm bi diyet demişsin bi şeyler demişsin ama... diyetisyenim ol zayıflat anam.
    #292927 botanikçivejetaryen | 04/09/2014 14:44
     
  19. 19
    tmnt nicke sahip nigga mı olur lan snoop dogg falan yapsaydın bari
    #292928 hardplayer | 04/09/2014 14:45
     
  20. 20
    @19 sen yuvarlanan şeyin nickini alıyorsun da ben sana kazan doğurmuş al diyor muyum herşeyi kendi biliyor sanan beyaz adam heh, emaye tencere, beyaz tencere.
     
  21. 21
    @18 beyin diyorum zayıflat diyorsun çekidaavt bir daha bi niggaya zayıflat dersen iliklerine kadar kurutur lanet beyaz.
     
  22. 22
    @20 o daha iyi nickmiş keşke önceden deseydin.
    #292934 hardplayer | 04/09/2014 14:50
     
  23. 23
    @21 oy yavrum üstüne mi geldiler tüm beyazlar seniiin üstüne gitmeyin len zencinin. hepsi faşik onların.
    #292937 botanikçivejetaryen | 04/09/2014 14:51
     
  24. 24
    @22 defne joy entryni gördüm. niggalığımdan bağımsız olarak senin insanlığın hakkında şüphelerim var. artık seni görmezden geleceğim.
     
  25. 25
    @24 ne demişim lan ben orda başkası demiştir öyle faşist şeyler demem ölen insnaın arkasından hatta faşist olmadığım için evde dışlanan bi bireyim lan neyin kafasını çekerek okuyorsan yazdıklarımı..
    #292940 botanikçivejetaryen | 04/09/2014 14:54